Konsten att packa en matkasse.

Mjölkpaket och hårda förpackningar i botten, bröd och frukt på toppen. Man blir nog aldrig fullärd i konsten att packa en matkasse men man kan bli väldigt duktig. Finns det något mer irriterande att handla med någon som inte kan packa en kasse rätt? Hitta tomaterna mosade i botten av kassen, nej tack!

Japp nu är den här! Sista veckan på jobbet, skönt men lite vemodigt. Sista mötet med min kurator på onsdag, känns väldigt jobbigt men jag har tid hos doktorn i Malmö redan den 26 aug. Helgen har vart helt underbar, Uppsala Reggaefestival i fredags och avskedsfest i lördags. Ska övertala min kära vän Jolle att ha loppis med mig på lördag eller söndag, så håll utkik i Aspudden/Vinterviks området i helgen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0